UmQusai's Thoughts ..

Tuesday, February 14, 2006



وأنا مستلقية على سريري والنوم أبى أن يدغدغ عيناي التي أطبق عليها السهاد، وبدأت أسبح في بحر من الخواطر ، علني أمل وأفضل النوم، ولكن هيهات، فخيالي يؤثر الانتقال من فكرة إلى أخرى على النوم، هذه بعض ما أتذكره من تلك الخواطر : ـ

ـ عجبي .. كيف يسهل علي كتابة مشاعري في صفحات وصفحات ولكن يعجز اللسان نطق حرف من تلك المشاعر، هل هو خوف من المواجهة أم أنه الخجل؟ !! ـ
ـ- أيمكن للإنسان أن يعيش عالمان مختلفان؟؟ عالم بين من يعرفهم وعالم بين الأسماء المستعارة! ويكون تأثير العالم الأخير مثل تأثير الأول ؟
ـ أيمكن أن يجتمع الصبر مع اليأس؟و أن يكون اليأس هو أحد الأسلحة التي تعين على الصبر؟

Translation:

While laying down in my bed and sleep refused to tickel my eyes, I started swimming in an ocean of thoughts. Hoping that I would get bored and sleep, bur NO!, my imaginations prefers to go from a thought to another. These are some of the thoughts that I still remmber:

- I wounder how can I easily write few pages about my feeling, but my tounge is not able to say a word! Is it fear of confrontation or shyness?

- Can a person live two worlds? a world between people they know and another between nicknames? and the effect of the latter is as strong as the effect of the first world?!

- Can patience and giving up be togther? you use giving up as an excuse to be patient?!

Labels:


Posted by Arabian Princess :: 6:29 PM :: 13 comments

Post a Comment

---------------oOo---------------